ID: 10192
Advertentie ID: #12876 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Rieju MRT 2011
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hierbij bied ik mijn mooie Rieju MRT schakelbrommer uit 2011 aan.
Het is een nette en onderhouden brommer die de laatste tijd niet veel is gebruikt en altijd binnen heeft gestaan.
De brommer loopt, remt, schakelt en rijdt perfect. Alles doet het behalve de kilometerteller-sensor. kwestie van sensor vervangen voor een paar tientjes en je kunt weer zien hoe hard je rijdt! De brommer heeft denk ik nu 16000 op het blok staan.
Op de brommer zit een Top Performance 50cc cilinder en een Renthal motorcross stuur. Daarnaast zit er bij de brommer een extra opmaat gemaakte HGS demper bij die een lekker cross geluidje geeft (de originele demper zit erbij).
Banden, ketting/tandwielen zijn in goede conditie en de voorvork is vorig jaar weer als nieuw gemaakt.
De brommer loopt nu ongeveer 70 km/h maar ik heb er twee proppen (50 km/h en 60 km/h) bijzitten die je zo tussen de uitlaat kan schroeven. Daarnaast heb ik nog een kleiner voortandwiel bijzitten die ervoor zorgt dat als je een prop in de uitlaat heb zitten dat de brommer toch iets sneller optrekt.
Ik doe de brommer weg wegens tijdgebrek en vind het zonde om hem stil te laten staan in de schuur
Voor eventuele vragen kunt u mij altijd een berichtje sturen of bellen!
Het is een nette en onderhouden brommer die de laatste tijd niet veel is gebruikt en altijd binnen heeft gestaan.
De brommer loopt, remt, schakelt en rijdt perfect. Alles doet het behalve de kilometerteller-sensor. kwestie van sensor vervangen voor een paar tientjes en je kunt weer zien hoe hard je rijdt! De brommer heeft denk ik nu 16000 op het blok staan.
Op de brommer zit een Top Performance 50cc cilinder en een Renthal motorcross stuur. Daarnaast zit er bij de brommer een extra opmaat gemaakte HGS demper bij die een lekker cross geluidje geeft (de originele demper zit erbij).
Banden, ketting/tandwielen zijn in goede conditie en de voorvork is vorig jaar weer als nieuw gemaakt.
De brommer loopt nu ongeveer 70 km/h maar ik heb er twee proppen (50 km/h en 60 km/h) bijzitten die je zo tussen de uitlaat kan schroeven. Daarnaast heb ik nog een kleiner voortandwiel bijzitten die ervoor zorgt dat als je een prop in de uitlaat heb zitten dat de brommer toch iets sneller optrekt.
Ik doe de brommer weg wegens tijdgebrek en vind het zonde om hem stil te laten staan in de schuur
Voor eventuele vragen kunt u mij altijd een berichtje sturen of bellen!