ID: 6689
Verzorgpony/verzorgpaard gezocht, bijrijder aangeboden
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hallo ik ben Noa, ik ben 14 jaar en ik woon in Enschede. Ik zit in de derde klas op het niveau VMBO. ik ben 1,69 lang ik weeg 57 kilo, en ik ben opzoek naar een verzorgpony of paard.
Ik hoef de verzorgpony of paard niet te rijden, en als het mag wil ik ook graag met me zus komen.
Ik vindt al van kleins af aan paarden bijzondere dieren voor mij zijn het net kinderen.
Ik heb vroege heel veel mee gemaakt en daar hebben paarden me mee geholpen ik heb er nu ook geen last meer van.
Ik wil heel graag een eigen paard met me zus later dus we wilde even kijken hoe dat eigenlijk is. Maar ik wil geen paard om er op te rijden maar om hem te verzorgen, te kletsen en mijn gevoelens over te geven aan het paard.
Ik ben begonnen met rijden door mijn therapie ik was helemaal verliefd op paarden, ik ging toen kijken op de manege holzik.
Ik rij nu al 2 jaar ik ben gevorderd en ik help soms daar met paarden uit wei halen en te borstelen en stallen uit te mesten.
Ik ben niet bang aangelecht, ik ben niet vies van klusjes. Ik wil graag nieuwe dingen leren en nieuwe ervaringen opbouwen. Ik heb alleen een fiets dus daarom graag in geven Enschede.
Vriendelijke groet
Noa Otto
Ik hoef de verzorgpony of paard niet te rijden, en als het mag wil ik ook graag met me zus komen.
Ik vindt al van kleins af aan paarden bijzondere dieren voor mij zijn het net kinderen.
Ik heb vroege heel veel mee gemaakt en daar hebben paarden me mee geholpen ik heb er nu ook geen last meer van.
Ik wil heel graag een eigen paard met me zus later dus we wilde even kijken hoe dat eigenlijk is. Maar ik wil geen paard om er op te rijden maar om hem te verzorgen, te kletsen en mijn gevoelens over te geven aan het paard.
Ik ben begonnen met rijden door mijn therapie ik was helemaal verliefd op paarden, ik ging toen kijken op de manege holzik.
Ik rij nu al 2 jaar ik ben gevorderd en ik help soms daar met paarden uit wei halen en te borstelen en stallen uit te mesten.
Ik ben niet bang aangelecht, ik ben niet vies van klusjes. Ik wil graag nieuwe dingen leren en nieuwe ervaringen opbouwen. Ik heb alleen een fiets dus daarom graag in geven Enschede.
Vriendelijke groet
Noa Otto