ID: 50280
Omschrijving
Te koop, donkerblauw metallic Volkswagen Golf IV 1.9 TDI met 130 pk en 6-versnellingsbak. Vlot en zuinig, 1 op 19 is makkelijk te halen, als je er op let is 1 op 21 mogelijk. Helemaal origineel, helaas niet zo mooi meer van buiten. Veilige comfortabele auto om veel kilometers mee te maken. Wie zet er nog 100.000 kilometer op deze heerlijke Golf?
Opties op deze auto:
Airco (climate controle dus je hoeft alleen de temperatuur in te stellen en de Golf doet de rest)
Regensensor
6- CD wisselaar
Navigatie (zit helaas geen navigatie CD bij)
Bekerhouders in het dashboard
6 versnellingen, rijd heerlijk rustig op de snelweg, minder toeren en zuiniger rijden
Trekhaak
2x witte kentekenplaat
Elektrische ramen
Mistlampen
Sportstoelen origineel (bestuurdersstoel heeft wat slijtage aan de wang van het instappen, zit nog goed, zie foto)
Zelfdimmende binnenspiegel (heeft het te warm gehad deze zomer, werkt op dit moment niet)
Middenarmsteun
Bluetooth carkit om mee te bellen
Donkere achterlichten (standaard maar staat mooier)
Donkerblauwe metallic lak
Alarm
Verwarmde spiegels
Wat is er recent aan de auto gedaan:
Beurt (februari 2020: olie, oliefilter, luchtfilter, interieurfilter, brandstoffilter)
Nieuwe APK (tot 24 januari 2021)
Nieuwe voorruit (zomer 2019, rekening kan ingezien worden)
Nieuwe Accu (januari 2020)
Bedrading naar de achterklep vernieuwt, veel voorkomend probleem bij Volkswagen Golf IV is dat de bedrading bij de achterklep stuk gaat, deze is gerepareerd en alle functies in de achterklep doen het.
Auto heeft altijd netjes zijn onderhoud gehad, ik wilde graag een betrouwbare auto. Ook recent nog veel onderhoud gedaan omdat ik niet verwacht had zo snel een andere auto te hebben.
Distributie in januari 2018 bij 329073.
Staat op goede winterbanden met goed profiel.
Ik verkoop de auto omdat ik minder kilometers ben gaan rijden, dus nu een leuke benzine gekocht heb. In de 3 jaar dat we hem hadden heb ik er 90.000 kilometer mee gereden, vooral snelweg. De auto heeft me nooit met pech laten staan, start altijd. Ook met veel plezier mee door Europa gereden, heerlijk om lange stukken mee te rijden.
De auto is helaas in een parkeergarage de zijkant wat beschadigt, zie de foto. De spatschermen voor zit roest aan boven het wiel, ook een bekend probleem bij de Golf 4 maar die zijn makkelijk te vervangen.
Kortom, betrouwbare Golf met ervaring, kan nog wel even mee maar is niet nieuw meer van buiten. U gaat veel plezier beleven met deze vlotte en zuinige TDI.
Met vriendelijke groet,
Rick
PS. Kenteken kunt u gewoon vragen.
Opties op deze auto:
Airco (climate controle dus je hoeft alleen de temperatuur in te stellen en de Golf doet de rest)
Regensensor
6- CD wisselaar
Navigatie (zit helaas geen navigatie CD bij)
Bekerhouders in het dashboard
6 versnellingen, rijd heerlijk rustig op de snelweg, minder toeren en zuiniger rijden
Trekhaak
2x witte kentekenplaat
Elektrische ramen
Mistlampen
Sportstoelen origineel (bestuurdersstoel heeft wat slijtage aan de wang van het instappen, zit nog goed, zie foto)
Zelfdimmende binnenspiegel (heeft het te warm gehad deze zomer, werkt op dit moment niet)
Middenarmsteun
Bluetooth carkit om mee te bellen
Donkere achterlichten (standaard maar staat mooier)
Donkerblauwe metallic lak
Alarm
Verwarmde spiegels
Wat is er recent aan de auto gedaan:
Beurt (februari 2020: olie, oliefilter, luchtfilter, interieurfilter, brandstoffilter)
Nieuwe APK (tot 24 januari 2021)
Nieuwe voorruit (zomer 2019, rekening kan ingezien worden)
Nieuwe Accu (januari 2020)
Bedrading naar de achterklep vernieuwt, veel voorkomend probleem bij Volkswagen Golf IV is dat de bedrading bij de achterklep stuk gaat, deze is gerepareerd en alle functies in de achterklep doen het.
Auto heeft altijd netjes zijn onderhoud gehad, ik wilde graag een betrouwbare auto. Ook recent nog veel onderhoud gedaan omdat ik niet verwacht had zo snel een andere auto te hebben.
Distributie in januari 2018 bij 329073.
Staat op goede winterbanden met goed profiel.
Ik verkoop de auto omdat ik minder kilometers ben gaan rijden, dus nu een leuke benzine gekocht heb. In de 3 jaar dat we hem hadden heb ik er 90.000 kilometer mee gereden, vooral snelweg. De auto heeft me nooit met pech laten staan, start altijd. Ook met veel plezier mee door Europa gereden, heerlijk om lange stukken mee te rijden.
De auto is helaas in een parkeergarage de zijkant wat beschadigt, zie de foto. De spatschermen voor zit roest aan boven het wiel, ook een bekend probleem bij de Golf 4 maar die zijn makkelijk te vervangen.
Kortom, betrouwbare Golf met ervaring, kan nog wel even mee maar is niet nieuw meer van buiten. U gaat veel plezier beleven met deze vlotte en zuinige TDI.
Met vriendelijke groet,
Rick
PS. Kenteken kunt u gewoon vragen.