De gratis Advertentie site van Arnhem en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Arnhem en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Watersport en Boten
  3. Kajuitzeilboten en Zeiljachten
ID: 4097

Draijer 570

€650,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Jan-Willem Slotboom
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Leuke zeilboot, ik heb hem gekocht en twee jaar mee gevaren. Nu ga ik wat langere tochten maken dus ben ik zoek naar iets nieuws.

Inclusief, grootzeil, fok, genia, bolle jan.

Voorzien van hele nette kussens. Het dek kan wel een schilderbeurt gebruiken. En het liefste verkoop ik de boot zonder buitenboord motor.

Mocht dit toch een probleem zijn dan eventueel een Suzuki 4 takt 6 pk langstaartig buitenboordmotor.

Ik wil de boot graag snel verkopen zodat ik in de lente kan gaan beginnen met een nieuwe opknap boot.

Vandaar dat ik ook niet de hoofdprijs vraag.

Houten luiken zijn helemaal op maat gemaakt van goede kwaliteit hout. Even schuren en een verse laklaag en ze zijn weer als nieuw.

De boot ligt momenteel in Giesbeek in het water.

Onderwaterschip heeft een epoxy behandeling gehad en is twee jaar geleden in de antifouling gezet.

Leuke boot voor niet teveel geld. Ik hoor graag van je.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy