ID: 51677
Omschrijving
Volledig opnieuw opgebouwde Yamaha XV 750 Virago Cafe Racer op basis van het eerste Generatie frame dus met de mono-shock swingarm en met onderhoudsarme en schone cardan aandrijving.
Bij de opbouw zijn alle belangrijke delen opnieuw professioneel gepoedercoat of gespoten dus ziet er uit als nieuw.
De voorvork is vervangen door een R6 upsidedown voorvork met dubbele schijfremmen, dus deze caferacer stopt wel lekker vlot ;-)
Veel custom maatwerk gemaakt door Dirk Kole waaronder het zweefzadel voor de combi van cafe racer en bobber look. Hierdoor nog net ff anders dan veel van deze projecten en zit best comfortabel. Ook de kentekenplaathouder is uniek en de Li-iOn accu is netjes weggewerkt onder het zadel.
Veel mooie onderdelen gebruikt zoals de clipons, footpegs, digitale teller, knipperbollen en koplamp. De footpegs zijn naar achteren geplaatst op de originele passenger mounts voor een lekker racy stance en hiermee ook prima handelbaar om lekker de bocht in te hangen.
Na de opbouw zijn de carburateurs opnieuw voorzien van de juiste sproeiers en naalden op een professionele rollenbank. Op de rollerbank ongeveer 43pk dus is ongeveer 32Kw inclusief uitdraai rollerbank dus is geschikt voor A2 rijbewijs denk ik?
De tank bleek een boosdoener met wat roestvorming en is professioneel gestraald en gecoat aan binnenzijde. Daarna is de motor door Bikecompany in Soest nog eens goed nagelopen voor we de weg opgingen.
De motor heeft na opbouw niet veel km’s en enkel in mooi weer gereden. Was speciaal opgebouwd voor de Distinghuised Gentlemens Ride en heeft deze in Utrecht gereden afgelopen jaar.
Nu weer tijd voor een nieuw project voor mij dus wil graag ruimte maken en een ander hier een plezier mee doen. Start dus het 2020 motorseizoen in stijl met deze roadready cafe racer
Tags: yamaha klassieker bobber caferacer cafe racer tracker scrambler built not bought virago xv 750 920
Bij de opbouw zijn alle belangrijke delen opnieuw professioneel gepoedercoat of gespoten dus ziet er uit als nieuw.
De voorvork is vervangen door een R6 upsidedown voorvork met dubbele schijfremmen, dus deze caferacer stopt wel lekker vlot ;-)
Veel custom maatwerk gemaakt door Dirk Kole waaronder het zweefzadel voor de combi van cafe racer en bobber look. Hierdoor nog net ff anders dan veel van deze projecten en zit best comfortabel. Ook de kentekenplaathouder is uniek en de Li-iOn accu is netjes weggewerkt onder het zadel.
Veel mooie onderdelen gebruikt zoals de clipons, footpegs, digitale teller, knipperbollen en koplamp. De footpegs zijn naar achteren geplaatst op de originele passenger mounts voor een lekker racy stance en hiermee ook prima handelbaar om lekker de bocht in te hangen.
Na de opbouw zijn de carburateurs opnieuw voorzien van de juiste sproeiers en naalden op een professionele rollenbank. Op de rollerbank ongeveer 43pk dus is ongeveer 32Kw inclusief uitdraai rollerbank dus is geschikt voor A2 rijbewijs denk ik?
De tank bleek een boosdoener met wat roestvorming en is professioneel gestraald en gecoat aan binnenzijde. Daarna is de motor door Bikecompany in Soest nog eens goed nagelopen voor we de weg opgingen.
De motor heeft na opbouw niet veel km’s en enkel in mooi weer gereden. Was speciaal opgebouwd voor de Distinghuised Gentlemens Ride en heeft deze in Utrecht gereden afgelopen jaar.
Nu weer tijd voor een nieuw project voor mij dus wil graag ruimte maken en een ander hier een plezier mee doen. Start dus het 2020 motorseizoen in stijl met deze roadready cafe racer
Tags: yamaha klassieker bobber caferacer cafe racer tracker scrambler built not bought virago xv 750 920