ID: 517
Te koop/ruil. Fender mim (96) stratocaster
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop. Perfect afgestelde en geupgrade mexicaanse fender stratocaster.
Volgens het serienummer is hij gemaakt in 96. Hij had toen een ander kleurtje wat door de vorrige eigenaar 3x over gespoten was. ( heb ik eventueel fotos van).
Sinds een half jaartje is de body deze mooie "seafoam green" kleur. Omdat de vorige kleur er niet uit zag.
Er zitten nog wat slijt plekjes in om hem toch nog een beetje een oude look te geven.
De hals laat ook al aardig wat slijt plekken zien wat komt door het vele spelen en optredens dat deze gitaar gezien heeft. Hij heeft ook wat fret slijtage (zie foto) maar hier heb je tijdens het spelen totaal geen last van.
De pickups en electonica zijn door de guitar chop shop in den haag compleet vervangen door erg goed klinkende Rio grande pickups. Een "muy grande" humbucker (welke split. In stand 4 staat hij in single coil) en 2 bijpassende muy grande single coils in de mid en nek.
Deze set heeft rond de 350 euro gekost. En een enorme upgrade in de sound van de gitaar. Op de site van rio grande site zijn samples te horen.
Ook zit er nog maar 1 tone en 1 volume knop op. Lekker simpel.
Verder is hij ook netjes afgesteld met een lage actie.
Ik verkoop hem omdat ik ook een andere strat heb waar ik toch wat vaker op speel.
Mocht je interesse hebben kun je gelijk het verschil horen en proberen. Dit in Amsterdam west waar ik een versterker e.d. heb staan.
Ik ben ook geintereseerd in een ruil! Bij voorkeur een tele. Maar ik sta open voor andere ruilen.
Graag een berichtje bij interesse!
Volgens het serienummer is hij gemaakt in 96. Hij had toen een ander kleurtje wat door de vorrige eigenaar 3x over gespoten was. ( heb ik eventueel fotos van).
Sinds een half jaartje is de body deze mooie "seafoam green" kleur. Omdat de vorige kleur er niet uit zag.
Er zitten nog wat slijt plekjes in om hem toch nog een beetje een oude look te geven.
De hals laat ook al aardig wat slijt plekken zien wat komt door het vele spelen en optredens dat deze gitaar gezien heeft. Hij heeft ook wat fret slijtage (zie foto) maar hier heb je tijdens het spelen totaal geen last van.
De pickups en electonica zijn door de guitar chop shop in den haag compleet vervangen door erg goed klinkende Rio grande pickups. Een "muy grande" humbucker (welke split. In stand 4 staat hij in single coil) en 2 bijpassende muy grande single coils in de mid en nek.
Deze set heeft rond de 350 euro gekost. En een enorme upgrade in de sound van de gitaar. Op de site van rio grande site zijn samples te horen.
Ook zit er nog maar 1 tone en 1 volume knop op. Lekker simpel.
Verder is hij ook netjes afgesteld met een lage actie.
Ik verkoop hem omdat ik ook een andere strat heb waar ik toch wat vaker op speel.
Mocht je interesse hebben kun je gelijk het verschil horen en proberen. Dit in Amsterdam west waar ik een versterker e.d. heb staan.
Ik ben ook geintereseerd in een ruil! Bij voorkeur een tele. Maar ik sta open voor andere ruilen.
Graag een berichtje bij interesse!